loading...
همه رنگ
سعیدآجودانی بازدید : 51 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای مردان زمین محصول ۱۳۹۰ ایران …

بازیگران : نسرین مقانلو ، محمدرضا هدایتی ، رامتین خداپناهی ، الیکا عبدالرزاقی و …
با کیفیت عالی ، لینک مستقیم ، کارگردان : مهدی صباغ‌ زاده

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

سعیدآجودانی بازدید : 103 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای مشت زن محصول ۱۳۹۰ ایران …

بازیگران : آتیلا پسیانی ، شاهرخ فروتنیان ، سحر زکریا ، زهره فکورصبور ، رامتین خداپناهی  و …
با کیفیت عالی ، لینک مستقیم ، کارگردان : روزبه روحی پور

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

سعیدآجودانی بازدید : 107 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و فوق العاده زیبای رالی ایرانی محصول ۱۳۹۱ ایران …

بازیگران : محمدرضا فروتن، سیروان خسروی، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، نیما فلاح…
با کیفیت عالی ، لینک مستقیم ، کارگردان : آرش معیریان

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

سعیدآجودانی بازدید : 83 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی جدید و فوق العاده زیبا و کمدی دایناسور محصول ۱۳۸۶ ایران …

بازیگران : مرحوم خسرو شکیبایی ، جهانگیر الماسی ، شقایق فرهانی ، رویا افشار، احمد پور مخبر و …
دایناسور آخرین فیلم سینمایی اکران نشده زنده یاد خسرو شکیبایی
با کیفیت عالی ، لینک مستقیم ، کارگردان : پرویز شیخ طادی

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

سعیدآجودانی بازدید : 337 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود سریال تاجر پوسان

سریال بسیارزیبا و تماشایی تاجر پوسان با کیفیت عالی و حجم مناسب

بازیگران :

Lee Che Young , Kim Hung Joo , Chung You Soo

ژانر : تاریخی ، خانوادگی ، درام

زبان : دوبله فارسی

خلاصه :

این سریال وقایع و زندگی یک تاجر در پوسان قدیم رو به نمایش در میاره که از کجا شروع میکنه و به کجا میرسه که قبلا هم از شبکه سه پخش شده سریال تاجر پوسان که نام اصلی آن اخلاق در تجارت می باشد سریالی درام با پس زمینه ای شبیه جواهری در قصرمی باشد.این سریال در سال ۲۰۰۱ توسط لی بیونگ کارگردان جواهری در قصر ساخته شده است. داستان سریال تاجر پوسان درباره ی شخصی به نام سانگ اوک است که به زبان چینی تسلط دارد و می خواهد در امتحان مترجمین دربار موفق شود ولی دراین راه برای سفر به چین دچار مشکل می شود و به عنوان خیانتکار دستگیر می شود و پدرش را از دست می دهد و بقیه ماجرا

سعیدآجودانی بازدید : 47 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازیگران :

Gim Houng Soo , Li Voun Jon , Park Youn Ki , Kim Kapso

ژانر : تاریخی ، رزمی ، عاشقانه

زبان : دوبله فارسی

خلاصه :

داستان سریال درباره برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود . بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داد (پدرش را یوم جانگ در هنگام حملهٔ دزدان دریایی به قتل رساند) تحت سرپرستی بانو جمی بوده است. گونگ بوک که به جمع محافظان بانو جمی پیوسته بود، کم کم از اعمال خلاف

سعیدآجودانی بازدید : 106 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (1)

بازیگران :

Song Il Gook , Jung Jin Young , Park Gun Hyung , Choi Jung Won

ژانر : تاریخی ، رزمی ، درام

زبان : دوبله فارسی

خلاصه :

امپراطوری بادها شرح حال پسر یوری نوه جومونگ می باشد مجموعه تلویزیونی امپراتور بادها، داستان پادشاهی موهیول، پسر یوری و نوه ی جومونگ را روایت می کند، شخصیتی که در تاریخ کره از او با نام دائموسین یاد شده است. او پایه های حکومت گوگوریو که پدربزرگش جومونگ بنا نهاده بود را مستحکم ساخت تا جایی که سرزمین کره امروزی، یادگار همان حکومت است. از آنجا که مجموعه ی تلویزیونی افسانه جومونگ بسیار موفق بود و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند، وقت آن رسید که افسانه جومونگ ادامه یابد، اما این بار در قالب داستان نوه ی او، موهیول. سریال امپراتور بادها که در ایران با نام سرزمین بادها از شبکه ۳ سیما در سال ۱۳۸۹ روزهای سه شنبه ساعت ۲۰:۴۵ پخش شد، توسط شبکه KBS کره در سال ۲۰۰۸ پخش شد. این سریال در کره هفته ای دو شب بر روی آنتن می رفت. شبکه کی بی اس یکی از رسانه های پرقدرت در کره جنوبی است که در کنار شبکه ام بی سی، همیشه به پخش سریال های پرمخاطب علاقه داشته است.

سعیدآجودانی بازدید : 415 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

توضیحات:

این سریال محصول کشور ترکیه است در خصوص فردی بزهکار و دارای اعمال مقبوح به نام مراد است که در هنگام گریختن از دست نیروهای پلیس، درب مسجدی به روی او باز شده و همین امر باعث می شود مراد در مسیری روحانی و معنوی قرار گیرد. در تمام قسمتهای سریال حضور پرستاری باعث تحکیم این حالات معنوی می‌شود.

از نکات بارز این سریال آن است که در انتهای هر قسمت، مراد که دچار تغییر در حالات خود شده، در قالب روایات و سخنان پیامبر اکرم(ص) و احادیث قرآنی از اطرافیان خود می‌خواهد همواره در راه مستقیم گام بردارند.

کارگردانی این سریال را «چلیک بِرک سوی» بر عهده دارد و از جمله بازیگران این سریال می توان به مرشد آقاباغ (مراد) و آهو گُل اوروک (پرستار) اشاره کرد.

  خلاصه قسمت اول: 

مراد که به همراه دوستش به قصد سرقت وارد منزلی شده است، در هنگام خروج از منزل توسط نیروهای پلیس دستگیر شده و به زندان می افتد. در زندان یکی از دوستان قدیمی مراد به نام «فرید» با دیدن او به یاد روزی می افتد که چگونه مراد باعث شد او به زندان بیفتد و در نتیجه با وارد آوردن ضربه ای به سر او باعث می‌شود مراد به کما برود. با کُما رفتن مراد، داستان شکل تازه ای به خود می گیرد و ….

سعیدآجودانی بازدید : 66 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازیگران :

Dominic Purcell, Wentworth Miller, Amaury Nolasco

ژانر : اکشن ، جنایی ، درام ، هیجان انگیز

زبان : دوبله فارسی

خلاصه :

همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما مایکل اسکافیلد تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و مایکل اسکافیلد با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید. برادر قاتل ؛ مایکل اسکافیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ای است.

سعیدآجودانی بازدید : 84 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

بازیگران :

Sung Eil Gook , Han He Jin , Kim Sun Soo , Hoon Yun Soo , Hoo Joon Hoo

ژانر : تاریخی ، رزمی ، درام

زبان : دوبله فارسی

خلاصه :

این سریال داستان جومونگ موسس امپراتوری گوگوریو در ۳۷ سال قبل از میلاد مسیح است.او پسر ژنرال« هائه موسو » و « بانو یوهوا »بود .پادشاه « گوم وا » سرپرستی جومانگ و مادرش را پس از قتل پدر جومانگ برعهده گرفت که گمان می رفت به دست سلسله « هان » به قتل رسیده است.« سوه ساه نو » دختر یک بازرگان بود که به جومانگ در تحقق رویایش در جهت بنیانگذاری یک کشور جدید کمک کرد و بعدها همسر دوم او شد ژنرال هائه موسو به مقاوت در برابر کشور ظالم هان به پا می خیزد و قصد پس گرفتن سرزمین پدری خود چوسان را دارد . دراین میان زنرال با موفقیت های زیادی راه خود را پیش میرود اما وزیران کشور بویو که ژنرال در آن جا بود به کشور هان نقشه مکارانه کشیدند و ژنرال را دستگیر کردند . ژنرال پس از سال ها سپری کردن در زندان کشته می شود و تنها پسر به جا مانده از او راه وی را ادامه می دهد و . . .

سعیدآجودانی بازدید : 179 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

این مجموعه در سال ۱۹۸۳ ساخته و در تمام دنیا پخش شده است تا جایی که اگر کـسی بخواهد مشهورترین بازیگر و فیلم در ژاپن را نام ببرد از ” اوشین ” یاد می کند . ” اوشین ” توسط همکاری بنیاد اینترنشنال NHK در ژاپن ساخته شد که از سال ۱۹۸۳ توسط این شرکت بر روی بیش از ۵۹ کشور های دنیا حتی در سرزمین های دور نمایش داده شد به طوری که در ایران زنان توریست ژاپنی بانام “اوشین” خطاب می شده اند در کشور اندونزی تلویزیون این کشور خبر اعتراض سیل جمعت بخاطر پخش این فیلم همزمان با ساخت بوده است را پخش کرد اما از آن زمان تا حال مجموعه “اوشین” مشهورترین داستان در دنیا بشمار می رود. پخش این سریال بر روی کانالهای دنیا و کشورهای دور موجب ناراحتی مردم ژاپن شده بود آنها نمی خواستند که مردم دنیا جنبه بد زندگی ژاپنی‏ها را ببینند این مجموعه زندگی سخت مردم در زمان جنگ جهانی دوم را به تصویر کشید بر خلاف تصور مردم دنیا که ژاپن را با تکنولوژی برتر و ماشین های پیشرفته تصور می کردند با زندگی مردم گذشتگان آنها نیز آشنا شدند. داستانی ” اوشین ” مجموعه ای درام که داستان زندگی دختر بچه فقیری که روزی صاحب و مالک بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در ژاپن می شود است و مشکلات و سختی های ژاپن را در زمان جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد. این مجموعه به نویسندگی ” هاشیدا سوگاکو ” و ۸ کارگردان در ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه ای از چهارم آوریل ۱۹۸۳ تا ۳۱ مارس ۱۹۸۴ ساخته و پرداخته شد.

سعیدآجودانی بازدید : 91 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 

کلیه قسمت ها با کیفیت عالی و لینک مستقیم قرار داده شد…

بازیگران :

Jason Scott Lee, Lauren Holly, Robert Wagner

کارگردان : Rob Cohen ، نویسنده : Robert Clouse , Linda Lee Cadwell

خلاصه :

داستان بروس لی ( به انگلیسی The Bruce Lee Story ) عنوان فیلمی رزمی , زندگینامه ای به کارگردانی راب کوئن می باشد که براساس داستان زندگی بروس لی ساخته شده است.

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ یک وبلاگ تفریحی کاربردی آموزشی است شما می توانید از آن به دانلود موزییک فیلم سریال بپردازید و با نظرات خود ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه موضوعی را بیشتر برای قرار گرفتن در سایت می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 715
  • بازدید سال : 3,683
  • بازدید کلی : 38,749