loading...
همه رنگ
سعیدآجودانی بازدید : 90 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید معین ترکم نکن :

آیندمون آینده ای روشن
حرف جدایی رو نزن با من
فردای خوبی پیش رومونه،
دنیا به رفتار تو مدیونه
حالا که خوبیت عاشقم کرده
این عاشقِ دورِ تو میگرده
از هرکس و هرچیز بهتر باش
با من از این هم مهربون تر باش
تـــــــــــــــرکــــــــــم نکـــــــــــــن
من بی تو بیمارم،دیونه وار دوست دارم
من پیشتم، تنهات نمیزارم
تا با منی هیشکی نمی تونه
قلب تورو از غم بلرزونه
تا با منی پشت سرت کوهه
روزای تو بی درد و اندوهه
هرچی که تو دستامه می بخشم
دنیای من شعرامه می بخشم
می بخشم از عمرم به تو حتی
وقتی نباشی میرم از دنیا

دانلود آهنگ معین به نام ترکم نکن 

Moein Tarkam Nakon (MusicSeda.iR).mp3 – 7.59 Mb

موزیک ویدیو

MP4 HD 720p
Moein Tarkam Nakon

FLV HQ 480p

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ یک وبلاگ تفریحی کاربردی آموزشی است شما می توانید از آن به دانلود موزییک فیلم سریال بپردازید و با نظرات خود ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه موضوعی را بیشتر برای قرار گرفتن در سایت می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 4,049
  • بازدید کلی : 39,115