loading...
همه رنگ
سعیدآجودانی بازدید : 78 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

حرفهای دلم را هیچکس نخواهد فهمید جز مورچه ها"آن روزی که زیر خاک گلویم را به تاراج می برند"!!!

 

 

ارسال توسط:3476***0935

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

 

باید برای زمستان کتی گرم بخرم,با جیب هایی برای دستانم,تنهای تنها زود یخ میزنن!

 

 

 

ارسال توسط:هانی جون

 

 

 

 

 

اس مس تیکه دار جدید

 

 

اگر بعد از من کسی گفت دوستت دارد یاد باشد:هر اذان گویی بلال نمی شود....

 

 

ارسال توسط:هانی جون

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

 

در قحطی تو چه دل خوشی دارند نفس های من...بیهوده می روند و می آیند !

 

 

ارسال توسط:هانی جون

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

 

از پل نامردان عبور نکن بگذار تو را آب ببرد,از ترس شیر ب روباه پناه نبر بگذار شیر تو را بدرد,ببر باشو درنده ولی از کنار آهوی بی پناه ب آرامی گذر کن

 

 

 

ارسال توسط:beniz ice

 

 

اس ام اس نیش دار جدید بهمن 92

 

 

 

جا ماندم از دنیا...اما خوب شد! مگر دنیا کجا میرود که دل نگرانش باشم...!

 

 

 

 

ارسال توسط:1698***0937

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

 

گفت پای رفتن ندارد!راست گفت ,بهتر از من که دید با سر رفت....

 

 

 

ارسال توسط:9103***0930

 

 

متن تیکه دار جدید

 

 

کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمیکردی تا با دیدن هر هرزه ایی ب خودم نگویم اگر من مثل این بودم نمیرفت...

 

 

ارسال توسط:4051***0930

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

 

غمگینم...همانند پسری که عشقش به او میگوید داداش

 

 

 

ارسال توسط:7871***0918

 

 

 

اس ام اس طعنه دار جدید

 

 

 

 

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است,خون دل می خورد آنکس که حیایی دارد

 

 

ارسال توسط:3095***0936

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ یک وبلاگ تفریحی کاربردی آموزشی است شما می توانید از آن به دانلود موزییک فیلم سریال بپردازید و با نظرات خود ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه موضوعی را بیشتر برای قرار گرفتن در سایت می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 4,044
  • بازدید کلی : 39,110