loading...
همه رنگ
سعیدآجودانی بازدید : 48 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

افتاب که میتابد,پرنده که میخواند و نسیم که وزد,با خودم میگویم حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست....

 

 

 

ارسال توسط:شادی

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

در قبر هستم,خوابیده ام به پهلوی راست,گوش چسپانده ام به خاک,منتظر شنیدن صدای گامهایت ,فاتحه بهانه است.من هنوز هم "دوست دارم"

 

 

ارسال توسط:زهرا

 

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 92

 

 

 

دوستت دارم,همین این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش,حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی,هست به امتداد زندگی....

 

 

 

ارسال توسط:محمد به عشقش فرزانه

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

برای پیری عصا نمی خواهم تو را می خواهم عصایم باش

 

 

 

ارسال توسط:6114***0938

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

 

هوا پر شده از دعاهای خیری که به بادها سپرده ام,خدا کند پنجره ات باز باشد

 

 

 

ارسال توسط:نازی به عشقش میلاد

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

 

دوستی را باید از کویر اموخت که به عشق خورشید از دریا بودن گذشت....!

 

 

 

ارسال توسط:جواد از شهریار

 

 

اس عاسقانه جدید بهمن 92

 

 

 

بعضیا واسمون زیر آبی رفتن فک کردن خیلی زرنگن...ولی نمیدونستن هم آب زلاله...هم کوسه ها رفیقمون....

 

 

 

ارسال توسط:هستی 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

 

دوری پایان علاقه نیست , انتظار قشنگترین غم دنیاست,ازت دورم اما بیادتم 

 

 

ارسال توسط:خاطره

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

 

تو فقط مرد من بمان,من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم

 

 

ارسال توسط:شادی به همه زندگیش پدرام

 

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *   

 

 

 

 

 

آنقدر تو را دوست دارم که ذره ذره دلم با**یاد تو **آب میشود

 

 

ارسال توسط:سعید به عشقش فاطمه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ یک وبلاگ تفریحی کاربردی آموزشی است شما می توانید از آن به دانلود موزییک فیلم سریال بپردازید و با نظرات خود ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه موضوعی را بیشتر برای قرار گرفتن در سایت می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 4,168
  • بازدید کلی : 39,234